1.VŠEOBECNÉ USTANOVENIA A VYMEDZENIE POJMOV
Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len \”VOP\”) sa vzťahujú na
obchodné vzťahy medzi kupujúcim a predávajúcim uzatvorené
prostredníctvom systému elektronického portálu www.go2stage.sk (ďalej len
\”e-shop\”).
VOP upravujú práva a povinnosti účastníkov kúpnej zmluvy uzatvorenej na
diaľku prostredníctvom e-shopu www.go2stage.sk.
Práva a povinnosti účastníkov kúpnej zmluvy sa riadia právnou úpravou
kúpnej zmluvy podľa ust. § 588 a nasl. v spojení s ust. § 612 a nasl. zákona
č. 40/1964 Zb., občiansky zákonník.
PREDÁVAJÚCI
Názov: go2stage s.r.o.
Adresa: Mickiewiczova 2, 811 07 Bratislava
IČO: 477 01382
DIČ: 2024069707
Registrovaný Okresným súdom Bratislava I, vložka č. 97784/B
Nie sme platcami DPH.
(ďalej len \”prevádzkovateľ\” alebo \”predávajúci\”)
Kontaktné osoby
Erika Černajová
+421 911 373 007
go2stage@gmail.com
KUPUJÚCI
Kupujúcim v e-shope www.go2stage.sk je právnická osoba, ktorá odoslala
elektronickú objednávku prostredníctvom e-shopu www.go2stage.sk.
ELEKTRONICKÁ OBJEDNÁVKA (dalej len \”EO\”)
EO sa rozumie odoslaný elektronický formulár, obsahujúci informácie o
kupujúcom, zoznam objednaného tovaru z ponuky e-shopu a cenu tohto
tovaru, spracovaný systémom e-shopu.
2. PRIJATIE A VYBAVENIE OBJEDNÁVKY, KÚPNA ZMLUVA
Podmienkou platnosti EO je pravdivé a úplné vyplnenie všetkých náležitých
informácií v registračnom formulári.
Objednávka kupujúceho je návrhom kúpnej zmluvy a je uzatvorená
záväzným potvrdením objednávky zo strany predávajúceho. Od tohto
momentu medzi kupujúcim a predávajúcim vznikajú vzájomné práva a
povinnosti.
Za podstatné podmienky zmluvy sa považujú hlavne:
- obsah objednávky (presná špecifikácia tovaru a jeho počet)
- cena za tovar
- cena za prepravu
- spôsob doručenia a
- spôsob úhrady za tovar.
Uzatvorením kúpnej zmluvy kupujúci potvrdzuje, že sa zoznámil s týmito
obchodnými podmienkami, vrátane reklamačných podmienok, a že s nimi
súhlasí. Na tieto obchodné podmienky a reklamačný poriadok je kupujúci
dostatočným spôsobom a pred samotným uskutočnením objednávky
upozornený a má možnosť sa s nimi zoznámiť.
Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť pred
uzavretím kúpnej zmluvy v nasledovných prípadoch: tovar sa už nevyrába
alebo nedodáva alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena dodávaného
tovaru. V prípade, že táto situácia nastane, predávajúci bude okamžite
kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že
kupujúci zaplatil už časť alebo celú sumu kúpnej ceny, bude mu táto čiastka
prevedená späť na jeho účet, t.j. k uzavretiu kúpnej zmluvy nedôjde.
Všetky objednávky prijaté týmto obchodom sú záväzné. Objednávku možno
zrušiť pred jej expedíciou. V prípade, že nebude objednávka zrušená do doby
pred expedíciou, a bude expedovaná, môže byť po objednávateľovi
požiadavka o náhradu nákladov, ktorá vznikla v súvislosti s expedíciou
tovaru. O prijatí objednávky je kupujúci automaticky informovaný
elektronickou poštou (e-mailom).
3. STORNO OBJEDNÁVKY
Storno objednávky zo strany kupujúceho
Kupujúci má právo stornovať objednávku bez udania dôvodu ak tak
urobí do 12 hodín od potvrdenia objednávky, ktorú zaslal predávajúci
kupujúcemu na e-mail go2stage@gmail.com. Storno zasiela kupujúci
výhradne e-mailom. Pri zrušení objednávky je nutné uviesť Vaše meno, email,
tel. číslo a číslo objednávky. Následne bude objednávka považovaná za
stornovanú. O stornovaní objednávky bude kupujúci oboznámený
potvrdzujúcou správou na e-mail kupujúceho.
Storno objednávky zo strany predávajúceho
Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť v
nasledovných prípadoch:
- v prípade, že objednávku nebolo možné záväzne potvrdiť (chybne
uvedené telefónne číslo, email, kupujúci je nedostupný, neodpovedá
na e-maily, atdˇ.)
- v prípade, že kupujúci si zvolil spôsob platby na účet a do 72 hodín
neuskutočnil platbu,
- v prípade, že kupujúci si v minulosti neprevzal tovar alebo iným
spôsobom porušil obchodné podmienky
- tovar sa už nevyrába alebo nedodáva alebo sa výrazným spôsobom
zmenila cena dodávateľa tovaru.
V prípade, že táto situácia nastane, predávajúci bude okamžite kontaktovať
kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že kupujúci
zaplatil už časť alebo celú sumu kúpnej ceny, bude mu táto čiastka
prevedená späť na jeho účet alebo adresu najneskôr v lehote 14-tich
kalendárnych dní.
4. ZÁRUKA
Doručený tovar vždy obsahuje daňový doklad – pokladničný blok alebo
faktúru (zaslanú e-mailom). Záručná doba je 24 mesiacov a začína plynúť
dňom prevzatia tovaru kupujúcim.
5. ROZPOR S KÚPNOU ZMLUVOU
V prípade, že vec pri prevzatí kupujúcim nie je v zhode s kúpnou zmluvou
(ďalej len \”rozpor s kúpnou zmluvou\”), má kupujúci právo na to, aby
predávajúci bezplatne a bez zbytočného odkladu vec uviedol do stavu
odpovedajúceho kúpnej zmluve, a to podľa požiadavky kupujúceho buď
výmenou veci, alebo jej opravou; ak nie je takýto postup možný, môže
kupujúci požadovať primeranú zľavu z ceny veci alebo od zmluvy odstúpiť. To
neplatí, ak kupujúci pred prevzatím veci o rozpore s kúpnou zmluvou vedel
alebo rozpor s kúpnou zmluvou sám spôsobil. Rozpor s kúpnou zmluvou,
ktorý sa prejaví v priebehu šiestich mesiacov odo dňa prevzatia veci, sa
považuje za rozpor existujúci už pri jeho prevzatí, ak to neodporuje povahe
veci alebo pokiaľ sa nepreukáže opak.
6. PRÁVO SPOTREBITEĽA ODSTÚPIŤ OD ZMUVY (zásielkový obchod)
Ak je kúpna zmluva uzatvorená pomocou prostriedkov komunikácie na diaľku
(v internetovom obchode), má spotrebiteľ právo odstúpiť od zmluvy 14 dní od
prevzatia tovaru (pre našich zákazníkov predlžujeme túto lehotu až na 30
dní). V takom prípade spotrebiteľ kontaktuje predávajúceho
prostredníctvom e-mailu go2stage@gmail.com a písomne uvedie,
že odstupuje od zmluvy. Odstúpenie od zmluvy musí byť doručené aj
v písomnej forme s vlastnoručným podpisom najneskôr posledný deň 30
dňovej lehoty.
Postup na vrátenie tovaru
Tovar nám môžete vrátiť na základe nasledujúcich podmienok:
- prostredníctvom e-mailu go2stage@gmail.com nás upovedomíte o
Vašej žiadosti na odstúpenie od zmluvy,
- kupujúci vyplní formulár na odstúpenie od zmluvy,
- formulár a riadne zabalený tovar v originálnom nepoškodenom
balení aj s ochrannou fóliou zasiela kupujúci na adresu: go2stage
s.r.o., Mickiewiczova 2, 811 07 Bratislava, (doporučujeme použiť baliaci
papier a ďalší kartónový obal alebo bublinkovú obálku, aby nedošlo
počas prepravy k znehodnoteniu pôvodných obalov a obsahu),
- v prípade poškodenia originálneho balenia si spoločnosť go2stage,
s.r.o. vyhradzuje právo účtovať poplatok za poškodenie vo výške 5 €,
- tovar nesmie byť použitý (v zmysle používania v exteriéry, možné je
skúšanie len doma),
- tovar musí byť kompletný (vrátane príbalového letáku, faktúry a pod.).
Tovar zasielajte doporučene, odporúčame ho aj poistiť, nakoľko neručíme za
jeho prípadnú stratu na ceste od predávajúceho ku kupujúcemu. Zásielky na
dobierku neprijímame.
Po splnení všetkých vyššie uvedených podmienok vráti kupujúci
predávajúcemu najneskôr do 14 pracovných dní po odstúpení od zmluvy
platbu za tovar.
Priame náklady na vrátenie tovaru znáša kupujúci. Kupujúci zodpovedá za
akékoľvek zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s ním iným
spôsobom, než aký je potrebný na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti
tovaru. V prípade, ak je vrátený tovar poškodený, použitý, opotrebovaný
alebo neúplný, prevádzkovateľ môže vrátiť objednávateľovi kúpnu cenu
zníženú o hodnotu poškodenia, či opotrebenia predmetného tovaru (v súlade
s príslušnými ustanoveniami § 457 Občianskeho zákonníka).
7. CENOVÉ POMIENKY
Cena výrobkov predstavuje cenu vrátane DPH 20%. Nie sme platcami DPH.
Dodacie a platobné podmienky sú uvedené v bode 9 a 10.
Kupujúci má možnosť platiť v nasledovných menách: EUR.
8. DRUHY DOPRAVY A DODACIE PODMIENKY
Doprava pre SR
0 € pri CD– Slovenská pošta,
2 € pri LP– Slovenská pošta,
ZDARMA – osobný odber
Osobný odber je možný– po dohovore na tel. čísle 0911 373 007
Pri platbe vopred na účet tovar zasielame najneskôr do 48 hodín od prijatia
platby na účet. V prípade potreby vieme tovar odoslať v deň objednávky. Ak
máte špeciálne požiadavku, neváhajte nás kontaktovať.
Doprava pre ČR
1 € pri CD – Slovenská pošta, platba vopred na účet
3 € pri LP – Slovenská pošta, platba vopred na účet
Platba v CZK: Tatra banka, č.ú: SK03 1100 0000 0029 4346 0503
V prípade platby prevodom je nutné objednávku uhradiť najneskôr do 48 hod.
od potvrdenia objednávky, v opačnom prípade môže byť stornovaná.
Tovar, ktorý máme skladom, odosielame najneskôr do 2 pracovných dní od
pripísania platby na účet.
Tovar je dodávaný prostredníctvom Slovenskej pošty na adresu uvedenú
zákazníkom v objednávke. Doručenie trvá bežne prostredníctvom Slovenskej
pošty 2-5 pracovných dní.
Zásielka je zvyčajne doručená do druhého dňa od odoslania.
POZOR! Pokiaľ je balík viditeľne poškodený, uplatnite reklamáciu priamo u
prepravcu. Za škody vzniknuté pri preprave nenesie dodávateľ
zodpovednosť.
9. SPôSOB ÚHRADY
Prevod na bankový účet.
Platba v hotovosti formou dobierky.
Údaje pre platbu prevodom:
Banka: Tatra banka
IBAN: SK03 1100 0000 0029 4346 0503
BIC/SWIFT: TATRSKBX
Platba v CZK: Fio banka, č.ú: 2701351996/2010
10. ZODPOVEDNOSŤ ZA CHYBY NA STRÁNKE WWW.GO2STAGE.SK
Predávajúci upozorňuje, že informácie uvedené na www.go2stage.sk sú z
časti preberané od tretích strán, môžu obsahovať nepresnosti a môžu byť
aktualizované bez predchádzajúceho upozornenia.
11. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
Predávajúci sa v plnej miere riadi zákonom č. 18/2018 Z.z. o ochrane
osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Predávajúci
neposkytuje osobné údaje kupujúceho tretím osobám okrem prepravných
spoločností a štátnych úradov, v prípade kontroly.
Predávajúci sa zaväzuje, že bude s osobnými údajmi kupujúceho
zaobchádzať a nakladať v súlade s platnými právnymi predpismi SR.
Kupujúci udeľuje predávajúcemu tento súhlas na dobu neurčitú. Kupujúci má
právo svoj súhlas hocikedy písomne odvolať. Následne predávajúci jeho
osobné údaje zlikviduje v súlade so zákonom.
12. Reklamačný poriadok
Predmetom reklamácie je tovar zakúpený u predávajúceho prostrednictvom
e-shopu www.go2stage.sk alebo prostredníctvom.
Predávajúci nepreberá zodpovednosť za vady spôsobené neodbalým
používaním produktu. Na takto vzniknuté poruchy sa poskytnutá záruka
nevzťahuje.
13. Postup pri uplatnení reklamácie
Kupujúci vyplní formulár a spolu s fotodokumentáciu ho zašle e-mailom
na go2stage@gmail.com. Po emailovom potvrdení pošle reklamovaný tovar
spolu s kópiou faktúry na adresu: go2stage s.r.o., Mickiewiczova 2, 811 07
Bratislava. Za deň uplatnenia reklamácie sa považuje deň doručenia tovaru
predávajúcemu.
Predávajúci potvrdí emailom prijatie reklamácie a informuje v čo najkratšom
čase kupujúceho o spôsobe vybavenia reklamácie, najneskôr však do 30 dní
od prijatia reklamácie. Predávajúci vybaví reklamáciu najneskôr do 30 dní od
jej prijatia, a to jedným z nasledujúcich spôsobov:
- opravou, ak sa jedná o odstrániteľnú chybu,
- výmenou za nový tovar po dohode s kupujúcim,
- odstúpením od zmluvy a vrátením peňažných prostriedkov kupujúcemu.
V prípade, že reklamácia nebude vybavená do 30 dní, má kupujúci právo na
okamžité odstúpenie od zmluvy a vrátenie peňažných prostriedkov za
reklamovaný tovar. Predávajúci odošle kupujúcemu stanovisko o vybavení
reklamácie formou emailu. V prípade uznanej reklamácie má kupujúci právo
na preplatenie poštovných nákladov na doručenie reklamovaného tovaru
predávajúcemu.
Ak kupujúci nie je spokojný s vybavením reklamácie či iným konaním
predávajúceho, má zmysle § 24 ods. 1 písm. a) zákona č. 391/2015 Z. z.
o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení
niektorých zákonov právo podať podnet na začatie alternatívneho riešenia
svojho sporu. Zoznam subjektov je dostupný na adrese https://www.mhsr.sk/
zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/
14. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na zmenu týchto VOP. Povinnosť
písomného oznámenia zmeny VOP je splnená umiestnením na internetovej
stránke obchodu.
Tieto VOP sú platné od 29.12.2017. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo
zmeniť VOP aj bez predchádzajúceho upozornenia.